avatar.

så grymt bra film, rekommenderas stort!
se den i 3d också, blir jättemäktigt :D



Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Rebecca

Jag såg den i fredags! :D den var jätte bra och hon tjejen var så söt ;D och du vet när dom träffades första gången ;) det var typ jätte bra! :D<33

2009-12-28 @ 11:23:07
Postat av: ANGELICA.

Rebecca:

visst är den! haha, håller med dig,

och den berörde en rejält. grymt bra story o allt :D

<3<3

2009-12-28 @ 13:29:53
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback