spendera natten med leijon emma .

10 juli 2009

fredag.
inte så att jag direkt håller koll på dagarna nu på sommarlovet,
men tiden bara rinner iväg. Idag blev det bio , vi såg '' The Proposal '' ,
en film jag verkligen rekommenderar. Jätterolig & bra film.
Efter filmen degade jag och emma framför datan, vet inte hur länge.
Och sedan låg vi och messade folk tills jag till sist inte orkade
ens tvinga mig själv hålla mig vaken .
Jätteintressant, jo, jag vet :)

angelholm









Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma leijon

Hehe film är sjukt bra! jag älskar den :)<3

haha vi är bäst med våra sms, speciellt till niclas :;$$<3

2009-07-12 @ 21:07:16
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback