together with her ''mother''

Blev en mysig dag på stan med älskade Linda, där vi åt
och handlade lite saker. Sedan mot kvällen gjorde vi
varma mackor i ugnen, varm oboy och kollade på massa
tjejfilmer. ''The Woman'', ''Bröllops Duellen'' & ''Wild Child''
är tre superbra tjejfilmer som jag gärna rekommenderar!

inköp ;

 

blåa jeansshorts från bikbok                                                             rosa tygskor från accent



angelholm'

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: astrid

sv: haha nej, vi är inte så lika! ;d

haha vad söt du är (:

2009-07-19 @ 22:00:56
URL: http://astridpaulsson.webblogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback