i keep my distance, but you still catch my eye.

27 december.
länge sen,

i tisdags hade vi som sagt temadag. orkar inte lägga in bilder nu, för min data är S-E-G.
i onsdags var jag med emma lejjjjjon och vi bakade kladdkaka, som blev halvbrännt,
å kollade på american pie 5, som sen cpade.
igår hände inte så värst mycket.. ärligt talat kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.
idag är det fredag. vilket betyder ingen skola, och ingen älskling, för idag blev det inte
som vi planerat och imorgon kommer jag sova hos sussi, så jag kommer inte kunna
träffa honom heller..
OCH VET NI VAD?!
mina gratis sms är slut. mitt liv är över. jag tog slut på dom på en vecka.. :o
helt otroligt. angelica, vad ska jag göra med dig? vad går ditt liv ut på egentligen?!

ahja. jag kommer iallafall multna under helgen utan fregge,
så om jag inte kommer till skolan på måndag, så vet ni varför, haha ;)

älskardigälskardigälskardig.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: fregge :D

:)(L)(L)(L)<33

2009-11-27 @ 21:01:33
Postat av: ANGELICA

jag älskar dig!

<3<3<3<3<3

2009-11-27 @ 23:32:49
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: leijon

hej angelica.

jag har kul liv.

men jag är faktiskt sjuk.

det är en bra ursäkt.

och nu kommenterar jag din blogg.

vi är duktiga på att baka tycker jag.

Sexy love.

hejdå.

förlåt för jag är cp.

hejdå.



<3<3<3

2009-11-28 @ 22:46:35
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

HAHA,

vi är BÄST :o

hejdå pruttis (k)

<3<3

2009-11-29 @ 12:10:59
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback