to the left, to the right, step it up, it's alright

21 november.

okej, bloggen har blivit väldigt dåligt uppdaterad.
men i torsdags träffade jag och fina julia fregge & wille.
i fredags var det först musikalen ''skrika'' med skolan.
den var väl sådär, jag hade en massa annat i tankarna. ♥


sen efter skolan drog jag och becca hem till mig,
och satte oss igång å fixxa oss till gårdsfestivalen, där allt hände.
kvällen var guld med tjejjerna. ♥
sen efteråt drog jag & becca hem till mig, gjorde oss i ordning,
och satte oss i köket, där vi drack varm oboy och snackade i halvmörkret.
nu kommer lite oseriösa bilder på mig & min ängel innan gårdsfestivalen.







Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Rebecca

5:e bilden var finast (A) :D<333

2009-11-22 @ 10:15:02
Postat av: ANGELICA

så fin så jag blir kär.. :$

älskar dig min pruttis :)

<3<3<3<3<3

2009-11-23 @ 15:54:42
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback