seg dag.

26 oktober 2009

hej, klockan är 01.48 och jag är astrött. idag skulle man ställa tillbaka klockan, så då fick man en timme extra.
idag har jag gjort typ absolut ingenting. suttit framför en data & rensat en massa.
sen har jag städat & lite sånt. nu har jag hela kvällen suttit & redigerat bilder. snacka om nolife. oskar, linus & julia har iallafall varit sociala. great.
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, och just nu kan inte jag riktigt tänka klart.
så nu slänger jag in ett par muppbilder som inte har någon betydelse. fråga inte vad jag snackar om.
i'm tierd. god natt.


tröja lånad från en kompis

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: umbe luppe tuppe xD

hehe a e social , ja e social, ja e social , ja e social, ja e social, ja e social, ja e social :D :D <33333

2009-11-01 @ 19:10:02
Postat av: umbe luppe tuppe xD

glömde säga att du e söt faktist :$$$$$$$$$$ <3333333

2009-11-01 @ 19:11:12
Postat av: emma

fett söt ju :)<3

2009-11-02 @ 16:13:15
URL: http://baraerikssoon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback