imorgon

22 april 2010
spenderat dagen med bästisen hahah, först drog vi till ica med david, richard och wille dit typ alla andra från våran klass också kom till slut, så micke joinade också oss efter ett tag. sen snodde richard och david min cykel så jag fick största hetset, men tillslut fick jag tillbaka den också :) när alla bussar drog hem, vart det baka och film hos mig med henne ♥ imorgon bär det av till stockholm med världens sötaste becca och bland annat maggi, emma och ankido. det kommer bli så jäkla guld, jag har bara ångest för att jag inte kommer kunna ha med mig min älskade system :(((((((((((((((((( åhå, hatart! men min gamla cpkamera ska med iallafall, så det blir några bilder. det kommer nog bli lite stressigt efter skolan, för vi drar redan runt fyra från örebro, så jag och becca får stressa hem:) det var väl allt, nu ska jag duscha.




Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback