as the rain is pouring down

drog till mellringe för att åka upp till stan med julia där vi senare mötte maggi och meriam. hängde mest på mc och senare började det regna in i helvetet och vi drog hem till mig dit seidi också kom. nu ska jag gitta till emma och ha filmkväll med fjärtisarna



från monki, h&m, i am & bikbok


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma esterkjut

vad kostade allt de du köpte ?? snälla svara

2010-08-13 @ 18:13:42
Postat av: angelica

emma: allt för 40 förutom byxorna som var för 50 på sommarrean

2010-08-17 @ 00:42:04
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback