back to hell

igårdagen gick jag upp halv åtta, då emma leijon oxxå var vaken, så vi vart uttråkade och bestämde oss fö att tagga stan. hon köpte hårfärg vilket betyder en brunett emma idag!! sedan drog jag och träffa lovisa resten av dagen och kvällen, grymt bra och vi är grannar hahah(a) fredag blir det vintrosa med henne igen där vi ska sova oxxå. nu ska jag stänga av datan och fortsätta med mitt för det är ju skola om en timme! ciao.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback