vi drar om en timme!

blir kanske lite dålig uppdatering här nu, för om en timme drar jag och emma till min syster. vi är forfarande vakna och klara, klockan kvart i fyra går bussen från öre. har fortfarande knappt packat, väskan ligger brevid oss på golvet halvöppen och halvtom. kanske dags att börja göra nåt åt saken..
veckan kommer bli grym iallafall, nyår kommer firas med henne. vi kommer göra finland ösäkert, ciao & godnatt!

visst är min älskling söt:$

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback