när becca & angelica bakar finns det risk för att halva degen är uppäten..

5 februari 2010
när vi kom hem efter storstenshöjden drog först jag & becca hem till mig för att hämta lite saker, sen åkte vi till henne för att sova där :) runt klockan nio på kvällen tog vi en promenad till ica för att köpa sylt, hahaha. det var mysigt. sen drog vi tillbaka och typ tio körde vi igång med att baka hallongrottor, fast lite mer annorlunda. vi hittade inga kakformar, så vi gjorde lite egna kakor. när vi var klara satt vi vid matbordet i mörkret och snackade med varm oboy och kakor till. det är alltid lika mysigt & vi är alltid lika trötta och fattar inte ens efter ett tag vad vi snackar om längre. runt ett gick vi ner till källaren och halvsov medans vi snackade om en massa lite dåsigt. vi somnade väl runt ett typ. tack för en guldkväll hjärtat! ♥






Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback