helgen med emma ♥

22 & 23 januari 2010
som vanligt spenderade jag helgen med emma bästa. fredagen skulle det egentligen inte ens bli nåt sova över. jag & emma drog hem till oskar efter skolan, senare kom niklas och runt sju drog vi till daniels träning på karro. efter ett tag när vi suttit där inne orkade vi inte sitta still, så vi drog ut och hade snöbollskrig i mörkret HAHHAAHA. det var faktiskt rätt så otroligt kul. runt nio skulle vi dra hem, och så blev det så tillslut att emma följde med mig hem. hemma hade linda köpt pizza, nice. hela kvällen satt jag & emma bara framför datan och runt ett blev vi sugna på nåt gott, så tillslut bestämde vi oss för att koka ihop glasyr. HAHHAHAHA. så tyst som fan smög vi till köket där vi så försiktigt som möjligt började med våran lyckade glasyr (y) ingen väcktes, det var ju bra.
   nästa dag drog vi upp till stan med jeppa & linda och körde biljard mwahahahhaa. jag och emma tog dom, bara för att vi är grymmmmma. sen körde vi airhockey. tunga flickor (y) har man liv så har man, right? efteråt blev det KINAMAT. me love. runt tio typ drog vi tillslut hem till emma, där det blev ännu mer slagg med henne. jag älskar dig. ♥
bara ett par bilder från idrotten i fredags, då jag och emma var båda randiga. gulligt värre MOHAHAHA.
MIN AXEL SER OCKSÅ SÅ GULLIG UT ........
tröja h&m♦byxor adidas♦oså den gulliga adidasväskan som alla bryr sig om..



Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: EMMA.

våran randiga dag :D

den ÄGDE :D:D::D

BTW FINA BILDER :S:S::S:S:S::S:S:S::S:S:S::S

jag älskar dig ♥♥♥♥

2010-01-30 @ 10:50:43
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är din tröja köpt?:)

2010-01-31 @ 13:17:01
Postat av: ANGELICA.

sv anonym:

hahah, det står på inlägget annars, men h&m :)

2010-01-31 @ 21:32:18
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback