MÅNDAG

11 januari 2010
måndag, ÄNTLIGEN! det har varit så saknat och vi har varit taggade! idrotten var bäst, jag, rebecca, julia, maggi, fatma och emma körde yoga, becca var ledaren, och vi var gulliga. vi gjorde ju så mycket också, fotade mest och hade oss. julia har skaffat fina lösnaglar oxxå, dom är sjukt söta :D senare blev det emma leijon ♥
vi fotade mest också.. senare blev vi så trötta så vi typ somnade båda två :S





Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma leijon

AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

sista bilden på mej omg..!

jävla drogade ögon och mina ögonbryn?!

omg..



aja du är söt :*

2010-01-18 @ 18:17:31
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback