träslöjd är gulligt

13 januari 2010

onsdag och vi hade bytt nogrupper, nosal & nolärare, så numera har vi no i gula. sen hade vi träslöjd för första gången igen, inte för att vi gjorde så mycket.. vi fotade hela lektionen och pimpade upp oss med dom söta träslöjds kläderna.. efter skolan drog jag hem till becca där vi drack varm choklad och becca tappade mercichoklad i koppen, så dom typ smälte, HAHAHAHAHAHA. senare kom wille och marcus, så vi var med dom ett tag efter det.











Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback