en dag på stranden med storasyster & hennes kille


haha min storasyster har söta fötter(a)







aww ni är så sjukt söta!!!! hahah. men ja, jag kan inte lägga in så mycket bilder från finland för att den lilla gamla kameran jag har med mig funkar knappt och även om den skulle funka så glömde jag usbkabeln hemma. så de kommer kanske mer bilder när jag kommer hem och när vi oxxå fixat internet hemma. sen har jag inte heller med mig systemkameran vilket är jävligt synd. men iallafall så är dom här bilderna tagna med systers kamera, så det får duga så länge:)
och sen till sist; jag älskar dig syster! ♥

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: EMMA.

du och din syster är fina..

så nu blev jag avundsjuk..

saknar min bebi

pusshej på dig min tjej<3<3

2010-07-23 @ 11:39:19
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

EMMA. :

hahahah aww älskling:(

alltså jag saknar dig för jävla mycket rent ut sagt:(

<3<3<3<3

2010-07-23 @ 21:59:23
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback