!?£&%!?$@%&¤!!

NEMENNNN VAD FINT TECKENSNITT DET VART I DEHÄR INLÄGGET?!?!?! GUD SÅ BRA, NU SKA MIN BLOGG BÖRJA CPA IGEN FÖR ATT JAG ÄNDRADE STIL I ALLA INLÄGG NU, PRECIS SOM ALLTID! KOMMER BYTA SNITT LITE SÅDÄR NÄR DEN SJÄLV VILL, JAAA VA KUL!!!!!! ÅÅÅÅÅÅ JAG KÄNNER MIG SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ ALLT JUST NU, FATTAR INTE VAD DET ÄR?! KAN BERO PÅ MITT PMS ELLER INTE VET JAG..... SEN LAGGAR MIN DATA HELA JÄVLA TIDEN, DEN FASTNAR HELA TIDEN MITT I INGENSTANS NÄR JAG VERKLIGEN BEHÖVER SKRIVA NÅT TILL NÅN OCH SEN TAR DET HUNDRASJUTTIO ÅR FÖR DEN ATT HÄMTA SIG OCH UNDER DEN TIDEN HAR JAG BARA LUST ATT TA EN NYCKEL OCH REPA SÖNDER SKÖRMEN PÅ DEN. JAAAAAMEN BRAAAA SEN SKA MAMMA OXXÅ GAGGA OM NÅT SÅ JÄVLA OINTRESSANT GUD VET VAD?! HELA JÄVLA TIDEN, OAVRBUTET, 24/7! 2454242T5/7!!!! OCH STACKARE FÅR TA DEN SMÄLLEN OCH FÅR DE DRYGASTE SVAREN JAG KAN SÄGA MEN JAAAA HÅLLLL KÄFTEN DÅÅÅÅÅÅÅÅ OCH SNACKA INTE MED MIGGGGGGGG?!??!?!?!?!?!?! JA OCH FYFAN VAD VARM JAG ÄR JAG HOPPAS DET BLIR ÅSKA OCH REGN NU INATT ELLER TYP BÖRJAR SNÖA JÄVLA FITT SAHARA............... OCH ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH SEN FATTAS DET ROLIGASTE AV ALLA?! NÄR JAG SKULLE LADDA UPP DEHÄR INLÄGGET, SÅ FUCKAR MIN DATA HELT PLÖTSLIGT?! OCH NÄR DEN FIXA SIG HADE ALL TEXT FÖRSVUNNIT OCH VILKEN TREVLIG ÖVVERRASSKNING?1 JAG FICK SKRIVA OM FUCKING ALLT?! JAG MENAR SNÄLLA, FINNS DET INTE NÅN DÄR UPPER SOM KOMMER IHÅG MIG?!?!?!? ÅHHHHHHHHH NEEEE NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER, JAG MÅSTE UT OCH SKRIKA BARA MÅSTE, OCH JA, JAG VET ATT JAG KOMMER VÄCKA HELA GRANNSKAPET, MEN VET DU VAD? IF I CARE.

ursäkta mig, var bara tvungen att få ut de på nån, trevlig kväll GODNATT


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: EMOkiD_BAbY.96.ggurL

HAHAHHA TREVLIGT! :D kanske därför du inte svara när getingarna jagade mig hahahaha :'''//

2010-07-13 @ 16:25:47
Postat av: ANGELICA

cpbarnet:

GAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JÄVLA CP MARIA (kkkkkkkkk)

ja det var därför, var upptagen med att dampa

PLUS att min dator lagga så in i helvettet så att

jag fick aldrig chansen att se vad du skrev:$

2010-07-14 @ 00:27:45
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback