förresten..

JAG KOMMER INTE KOMMA HEM PÅ TYP FEM DAGAR..
de har vart jättemycket krångel med resan och allt, och nu är båten fullbokad, så jag kommer inte kunna åka hem förrän typ fredag. LIFE SUCKS SÅ JÄVLA HÅRT. sen missar jag talangen oxxå nurå och åh jag vet inte vad jag ska säga, HEJDÅ

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: amanda!!!!

VA men angelica? :(

2010-07-25 @ 23:15:42
Postat av: ANGELICA

amanda: yep, fredag..

2010-07-26 @ 01:13:47
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback