som sagt, jag har tråkigt

eftersom att jag har så obeskrivligt tråkigt ska jag skriva ner 20 sanningar om mig själv. och som jag skrev, jag har tråkigt.. så skratta inte åt mig

1. ovanligt kittlig
2. min enda egentliga fobi är tuggummin som någon spottat ut och ligger överallt på väggar och stolar
3. har egentligen lockigt hår
4. har ingen känsla för ekonomi
5. tycker det är sjukt gulligt att läspa
6. besatt av mobilen
7. vegetarian
8. kan inte gå eller cykla nånstans själv utan musik
9. nyser av solen
10. suger på geografi, och jag överdriver inte. jag visste inte vilka länder som tillhör norden
11. rädd för småbarn
12. laktosintollerant
13. tål inte stress och allt som går på tid
14. bitchlapar mig själv när jag gäspar
15. gillar pannkakssmet
16. älskar papper och skrivhäften och liknande
17. hatar när folk härmar
18. tycker badrum är mysiga :$
19. är aldrig kissnödig
20. ÄLSKAR LILA

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: lovisa

nyser också av solen :$

2010-07-10 @ 12:43:53
URL: http://lovisqq.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

lovisa:

eller hur, man gör det!!! :o

hahaha

2010-07-10 @ 15:55:27
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: rebecca gulenay brow

hahahaha söt du är angelica!!!!

RÄDD FÖR BARN HAHAHAHA juste

emma sa ju de en gång hahaha,

gumman du kan få ta hand om min

lillebror? JAG ÄLSKAR DIG!<3<3<3<3

2010-07-12 @ 23:25:15
Postat av: ANGELICA

bebbeeee:

HAHAHAHAHAHAHA MEN SLUTA:$

DOM ÄR SKITFARLIGA!!!:$

hah habibi jag kommer inte

våga röra roberto!!:$

I LOVEU GIRL!<3<3<3<3<3

2010-07-13 @ 00:55:17
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback