tre dagar

goddag, jag orkar inte blogga så mycket nu hahah, jag gör inget intressant på dagarna iallafall och sen har jag ändå inga bilder här typ. jag kommer hem lördag natt iallafall, det ska bli så jävla skönt!! sen dagen därpå blir det först att träffa emma leijon, som är inte lite saknad och sen kommer älsklingen sova hos mig. det är ingen idé att jag ska sitta här och beskriva min saknad till henne, för det går ändå inte. njemen nu ska jag ut på gräsmattan och sola hahah, liv.. ciao!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback