här har ni svaren

din kompis emma är så jävla snygg, du med! hur gick det till?
hahah, jaa emma hänger ju med mig så hur skulle hon kunna vara ful?;)

i vilket program redigerar du dina bilder?:)

alltså.. jag redigerar dom inte i nåt speciellt program liksom, jag redigerar inte mina bilder alls typ, bara förstärker kontrasten eller så i vanliga windows photo gallery,där man bläddrar genom bilderna om du förstår vad jag menar?:) men alltså var det nån speciell bild du mena?:S

är du oskuld?

hahah ja, jag är oskuld

vilket land kommer du ifrån? fin blogg förresten!:)

tack så hemskt mycket! och jag är en blandras faktiskt hahah, halv filippin&finsk:$

saknar du wette angelica?

alltså, på vilket sätt menar du? klart jag saknar honom, han är ju min bror;) hahah nej jag skojjar, men alltså klart jag saknar han lite, och perioden med han var nog den bästa.. men vi är liksom över eller ja, vi har ju gjort slut för ett tag sen och vi har redan löst detdär, så de är inget jag tänker på liksom längre på det sättet

din favorit affär? favorit artist ? din blogg är jättefin! (L)

hmm, jag har har många favoritaffärer, men jag tror nog mina absoluta favoriter är bikbok, monki, h&m och gina.
favorit artist, det har jag ingen speciell faktiskt, jag lyssnar på allt som går att lyssna på typ, helst massa peppmusik så man blir taggad, men om jag måste säga nån speciell så har jag alltid tyckt chris brown är bra, men jag är inte direkt galen i han. tack så sjukt, din med! ♥

vart köper du dina kläder ?

som i frågan längre upp;
oftast bikbok, monki, h&m och gina.

vilka bloggar läser du, eller har du några favoriter? =) hihi

oj, jag läser väldigt många bloggar hahahah, fast jag är ingen kändisbloggsläsare. älskar att läsa mina vänners bloggar men okej, här har du några av dom jag oftast klickar mig in på, klart finns de fler;
emmacarlstrom.blogg.selovisqq.blogg.sediyarbabamiri.blogg.sehannasofie.devote.seemmaleijon.blogg.se ssolklart.blogg.sesandragranberg.blogg.senicolina.blogg.seagnesewertssons.devote.sebebbolita.blogg.se kajsajohanna.devote.selizaberisha.blogg.sejuliaarosander.blogg.segrevholm.blogg.sesabinamansson.blogg.se
hifriend.blogg.sehelenahalmat.devote.seanhnguyen.webblogg.se


tipsa mig om svarta tights/leggings? :D

hahah, svarta leggings går väl att köpa lite överallt tror jag? kolla gina och h&m, dom har väl nästan alltid!

fin blogg du har! har sett at du har ganske mange fine t-skjorte, ønsker du å vise frem dine favoritter til oss?

hehe jag är inte kung på norska så jag hoppas jag inte missuppfattar de du skrev, men haha aw tack så mycket och tycker du:o har du ens sätt några:o men ja, jag kanske fixxar bilder på det senare så får du se, och tack än en gång!:)

är det sant att du strulat med micke??

fortfarande.. nej, jag har inte strulat med honom vad är det som är svårt att förstå?

varför är du så kär i melina?

hahah men hallå, du behöver ju inte avslöja mig med saker:(

är du kåt?

ja älskling när jag tänker på dig blir jag det

om du fick välja på melina & melina vem skulle du ta?

angelica

ÄRE ROLIGT ATT VA BÖG???????????

jag är inte bög jag är gay, det vet ju du melina:(

VAD TYCKER DU OM AMIR THE BÖGIS?

ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning om vem killen är

VAD TYCKER DU OM KISSIE? & VISSTE DU ATT JAG HAR KNULLAT MED FOKI FOKKI FUCKI

kissie är nästan lika bra som jag är och nej, men nu vet jag:)

vem är vackrast i åttan på mellringe? (:

bland tjejjerna eller killarna? men okej, det finns många men jag måste säga att valentina, sabina, nalin och
michelle är väldigt fina haha:)

hej angelica. jag har alltid varit nyfiken vrf du har så platt näsa för ?

lilla älskling vad tråkigt att du inte står för vem du är:) men det är såhär att jag har det för skojsskull liksom, varför annars .. -.-

varför är du så söt? :)

lärde mig av dig hjärtat:$

favoritplagg? :D

favoritplagg.. de har jag många fast jag måste säga att jag älskar tröjjor och tshirtar! och skor, dom har man ju till allt(a)

ska vi hånglas bby? ;)

hahah ja kom baby, vi ska ju ses på söndag också det blir ju perfekt;)

nämn dom tre personer du älskar mest i världen haha:D

det måste nog vara; emma carlström, linda karlstedt & min syster


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma leijon

sv: jag är jätte skön, har du känt på mina ben nu när dom är nyrakade? dom är lena. :)



Och du svarade på mina frågor, jag blir hemskt rörd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAH

<3<3<3

2010-07-28 @ 15:19:41
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: valentina

ääälskling, det är du som är fin! <3

2010-07-30 @ 14:59:01
URL: http://bebbolita.blogg.se/
Postat av: Diyar

naw du läser min blogg :$

sötis ! <3

2010-07-30 @ 23:17:37
URL: http://diyarbabamiri.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback