hos rebecca ♥

DEN FÖRSTA APRIL TVÅTUSENTIO.
vaknade brevid emma och sen drog hon runt fyra och efter det kom becca hjärtat. vi var väl hos mig ett tag och sen åkte vi hem till henne och runt halv åtta gick vi ner till edessa. efter en timma typ kom marcus & oskar dit och vi var med dom till typ elva då dom gick hem, jag och becca fortsatte att mysa och drack te och snackade av oss.
jag saknar dig hjärtat och tiden då vi levde vårat lilla egna liv. då vi var oss själva och sket i allt annat. då allt var så lätt och det fanns inget som bekymrade eller störde oss. tänk om det kunde vara så fortfarande, så lätt. vi som aldrig skulle gå att skiljas åt.. vi måste återuppleva minnen. vi måste väcka dom till liv. tack för allt du lärt mig, jag älskar dig innerligt.







Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Rebecca

men hjärtat då! Jag kommer ihåg dom dagarna, varför känns dom så långt bort?! mycket har förändrats sen dom dagarna, men än så står vi här.

Vad som än händer i framtiden så vet jag att jag inte kommer vara ensam, för jag har ju dig!

We'll make it through, cause we are beeeliiievers.

Älskar dig hjärtat, du är verkligen speciell! (L)

2010-04-02 @ 10:13:40
Postat av: ANGELICA.

Rebecca:

vännen,

jag vet precis vad du menar, och ja, dagarna känns så himla långt bort. det var en period då jag mådde så otroligt bra, och det fanns inget som hette olycklig i min värld. som du sa, we are believers. och vi har inget att förlora, vi ska återuppleva det vi gått igenom!

jag älskar dig! <3

2010-04-02 @ 17:02:47
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback