what's up right now..

25 mars 2010
hej igen. jeppe var söt och hade lagat ihop våfflor till middag, så nu sitter jag här helt proppmätt. jag funderar på att fixa ny design och header på bloggen, jag börjar tröttna på den här.. nåt lila vill jag ha, hahah, lila forlajf ♥ förresten, för de som inte visste än, så har monki öppnat i stan här i örebro nu!
sen är det ju folkets imorgon, som de flesta vet hahah, och maggis bror pascal kommer att vara dj, så det kommer vara så mycket bättre och nyare låtar och allt, så det ser vi framemot!
och till sist nåt jag kan jag knappt vänta till, när bounce, en av sveriges bästa dansgrupper kommer till globen i april, för att ha sin allra sista uppvisning, dit ska becca, jag och några fler. kommer bli bara för guld.
det var väl allt för mig, nu ska jag duscha, ciaoaooaoaoao.



Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback