movietime by myself

nu får ni mycket vackra bilder på mig och mitt krull :( har nämligen duschat nyss. nu har jag suttit och tankat ner massa filmer nu under kvällen eftersom jag haft det lite tråkigt sen lovisa drog. kommer dessutom troligtvis ha filmkväll med henne imorgon så kommer behöva massa filmer, och så sover hon nog över här med. vet inte om det blir gviken imorgon med massa kul folk, det är inte bestämt än, har för det första inte pengar just nu, där ligger det största problemet hahah. men aja nu ska jag kolla the notebook med PEPPARKAKOR hehe, godnatt alla.
och jag saknar min kärlek nåt så enormt.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Karolina

vilket program redigerar du dina bilder? :)

2010-11-13 @ 08:31:15
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback