let me believe

hem efter skolan idag, sen till maria där rojin och sandy var, och sen till dansen. imorgon fredag, skönt. nu kommer jag lyssna på musik ett tag till och försöka sova skapligt tidigt. så godnatt sverige, snart!
låt oss inte sjunka, låt mitt förtroende inte sjunka. hur tror du det känns? att inte veta vart man har den man mest älskar, och inte veta när man kan lita på den. vad tycker du själv? är det så det ska vara.. att inte veta. att inte vara säker.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback