my minds don't fit in

hade träning i fyra timmar idag, förstår ni då om jag är trött? kommer bli två uppträdanden nu,
13e november i glanshammar, vet inte så mycket om det
19e november kulturnatten i musikhögskolan. klockan 19.40 uppträder vi, fri entré.
imorgon åker jag upp på stan med emma maggi meriam och fatma, måste köpa nåt till ankido som har födelsedagsfest imorgonkväll, så vi ska tagga det och sen kommer emma sova hos mig lördagen till söndagen. GULD. nu ska jag fortsätta dunka musik och ha min vackra konversation med idis

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback