when there's no light to break up the dark, that's when i look at you

spenderat dagen med världens bästa zach, och nu ska jag lägga mig, typ iallafall snart. imorgon ska jag upp och träffa ida och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. nu blir det sjukt mycket dans, vi har två uppträdanden på g. ett av dom är kulturnatten, i konserthuset. 19e novemer, BE THERE!!!!! haha, okej, som sagt lägga sig vare.. godnatt:)

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: EMMA

dansdansdansdansdansdans (L)

2010-10-26 @ 22:16:16
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback