i'll be fine.. just not today

drog till leijon för att säga hej en snabbis efter skolan, och därifrån hem. vid halv sju kom älsklingen och vi drog ner till gården och jag hade träning. kom hem för en timme sen efter att ha cyklat genom våldtäcktskogen med honom hahah, och nu ska jag nog snart stänga ner här och sova, jag är helt slut.
och förtillfället har jag så jävla mycket ångest för allting just nu, jag kan inte själv riktigt peka finger på vad, men det är nåt som känns vasst på ett sätt. det är nåt som stör eller obehagar, jag hatar den här känslan, man vill vara glad och inte klaga.. men det går inte. inget ska gå helt rätt och det ska alltid finnas nåt ''men''. inget ska gå rakt av som det ska, utan problem. jag är inte perfekt, jag är inte det. om jag kunde, skulle jag jättegärna vara det, men jag är inte det. det får ni acceptera olika.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: EMMA

älsklingen, finns alltid, allt kommer att bli bra!

du är bäst hjärtat! <3<3<3<3<3<3

2010-10-01 @ 07:31:49
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/
Postat av: angelica

jag älskar dig

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-08 @ 17:09:22
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback