hela mitt ansikte svider, kroppen kliar och bränner

åkte upp på stan med nurre idag! båda köpte ny bikini, älskar den. mötte seidi en snabbis på stan också. efter det drog jag och nurre vidare för att köra igång och sola S-Ö-N-D-E-R. ni kanske ser att jag är lite rödflammig i ansiktet? ja, det svider har jag inte känt förrän nu. och ta inte åt er så grovt av bilderna, är ju inte direkt neger i verkligheten, blixten fångar ju med överdrivet mycket färg ibland, men kolla randeeeen!?! *happyface* men härligt, nu är vi på g asså, sommaren har bara börjat!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback