if you wait too long for the perfect moment, the perfect moment will pass you by

sjukt härlig dag i skolan igår, säkert för att vädret var så fint. stannade på skolan med nurre när vi slutat, satt ute i solen och snackade om allt och inget. efter det träffade jag filip en kortis och sen drog jag ner till gården för att fortsätta med en engelska uppgift jag och några gör. ska iväg på skolbio nu, bussen går om tjugo minuter, men måste hitta nåt att tugga på därborta innan jag drar! ciao bellas

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback