jag vill jag vill jag vill

emma drog vid elva och efter det har jag och familjen firat lindas mamma som fyllt år. kom hem, och drog ut med lovisa för att springa, enormt hurtiga tjejjer. ätit tacos och kollat tv tills nu, och ska försöka plugga lite nu. ciao bellas.

ville förresten bara lägga till, att jag grovsaknar mitt ljusa hår. vill verkligen ha ljust till sommaren och är så arg över att jag färgade det.. eftersom att jag har svart hår nu får jag vänta ett tag tills jag kan bleka det utan att missfärga skiten. åh bajsbajsbajs!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: martina

var med och tävla i veckans blogg :)

Kram martina

2011-04-10 @ 21:48:42
URL: http://marzii.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback