om jag tappar fästet, och trillar ner, ska jag klättra upp igen

sovit hos min nurre från igår till idag. kom hem runt två, ingen har varit hemma än. skönt hehe. har kokat ihop nudlar, städat undan på rummet, rensat garderoben från lite vinterkläder, för nu ska sommarkläderna ta över! sitter och äter just nu, och ska dra ut på balkongen och plugga tänkte jag. medans det ska jag stekas i solen, och dunka musik, har jag också tänkt mig. nej, nu måste jag dra mig från skärmen, saker måste göras. träffar mitt hjärta senare också, ih. ciao bellas

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback