Jag ägs av världens underbaraste kille.

Jag måste bara säga att jag inte seriöst vet om mitt liv hade varit lika underbart, om inte jag haft Filip i det. Han är den stora anledningen till att vakna upp på morgonen och se framemot en ny dag. Jag är så glad att vi är där vi är nu, och att vi gått igenom det vi fått gå igenom, för allt bra har satt spår och skapat minnen samt byggt upp något bra i mitt liv, och allt dåligt har bara gjort oss starkare och mig mer mogen på alla sätt. När jag har honom är allting komplett. Jag har inte bråttom någonstans, det är så mycket lättare att bara vara nu, när man har allt man behöver. Vilket jag har nu, när jag har honom. 
Jag är så jävla stolt över att kunna säga, att det är honom jag älskar. Han gör mig lyckligt lottad. Och jag skulle inte släppa honom för några pengar i världen. Tack för att du gör mitt liv så mycket enklare min prins, du vet att jag älskar dig.
Trackback