Nej vännen, dö inte för den du älskar. Lev för den du älskar

Som sagt, så drog jag med Emma ut i solen och vi kom iväg runt tvårå. Samma kväll bestämde vi oss för att tälta, jag Filip, Marcus och Emma. Och det gjorde vi tillslut. Vi sov nog två timmar inatt och Emma drog tidigt imorse. Kom hem för en timma sen från att ha plockat ihop allting med två knäppa killar, och har nog gått runt och halvsovit sen sju imorse då vi vaknade. Nu började det spöregna också! Det här är en dag då jag absolut inte orkar göra nånting. Jag är genomtrött, tror att jag kommer somna i nån timme när jag avslutat det här inlägget, och sen pratade jag och Linda om att ha filmkväll senare. Passar riktigt, extremt perfekt faktiskt! Nu ska jag vila lite.. Ta hans om er

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback