A sister can light up a day in a special way.

Kom precis fram till kära fosterland imorse! Förlåt. Jag vet, jag lovade att blogga öh.. I stort sätt varje dag under tiden hos min syster och hennes kille, men det är såhär, att de höll på att flytta precis när jag kom fram till Finland, så de hade ingen internet. Vi lyckades trots det fånga massvis med bilder därborta, slänger in dem i ett par inlägg nurå.
Resan hem kändes riktigt lång. Vid ett var jag iallafall framme i Örebrostad med bussen som jag tog från Stockholm efter att ha anlänt till älskade Sverige med färjan. Drog förbi Seidi & Emma vid fem, och drog vidare sen för att träffa mitt hjärta. Saknat att hålla om honom..
Barnbarn & farmor

Jag och syster tog en cykelrunda till stan där vi mötte min farmor också. Älskar att vädret faktiskt var underbart därborta!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback