dot

Dom säger att det finns en ''the one'' för alla. Faktum är. Det gör det inte. Sluta var blind och lev för verkligheten. Måla inte upp en bild av hur den rätta för dig ska vara, för sånt skitsnack finns bara i drömmar. Du kommer hitta den för att den passar dig. För att dens fel jämnar ut dina rätt, och dens rätt jämnar ut dina fel. Gör kärleken till den perfekta kärleken för dig istället för att sträva efter perfekt kärlek, för perfekt kärlek finns inte. Den du älskar är inte perfekt, men han, eller hon, är perfekt för dig. Sluta se alla fel i människan och se alla rätt istället, det är då du börjar inse saker. Ingen är perfekt. Inte ens du.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma

jag är din beztiz och jag fetish avundsjukish på din kroppish, puzzzzzz

2011-12-23 @ 11:41:04
URL: http://emma.lifeyo.com
Postat av: Anonym

Babygirl, it's all yours and you know that.. :-$

//din bästavän

2011-12-23 @ 14:04:12
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ps. Det där är en generad smylis men det syns inte..

2011-12-23 @ 14:04:52
Postat av: Gustav

Angelica du är perfekt:) <3

2011-12-23 @ 15:29:00
Postat av: Anonym

aww.. gurraponken :')

2011-12-23 @ 16:07:54
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: Gustav

:P

2011-12-23 @ 19:04:02
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback