ingen full måne för oss ikväll.. älskling

praodagen var en aning skönare idag faktiskt. ska nog gå att vara där under dom här två veckorna, bara man kommer in i det. fick sluta nästan en timme tidigare och från praoen drog jag direkt ner till mellringe där jag träffade min saknade halva; emma! vi drog in på edessa och satt därinne i en och en halvtimme ungefär. det var rätt pissigt att skiljas ifrån henne igen, men blir nog att sova över med henne på lördag. inget mer att säga, än att saknaden är nog den starkaste känslan man kan ha.. godnatt

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback