jag hade sytt igenom sår med tidens trål och nål, tog det dag för dag, satt inte upp nåt mål

~ jag är så jävla lycklig. du gör mig lycklig. så jävla lycklig. bara tack vare dig

ändrat designen, återigen. typ hundrade gången, men som jag sagt,
jag tröttnar alltid.
nu ska jag sätta på någon film, ska ligga och äta chips
klockan är halv fyra haha, funderar också på att lägga mig,
men jag vill inte, det känns bara ruttet. älskar verkligen den här biten av lovet
och av en helg. -att kunna sitta för mig själv och bara koppla av,
natten är lång så jag har inte heller direkt brottom.
ingen som stör heller, för alla sover.
det är den tidpunkten som är bäst, så jäkla avkopplande.
nu sitter jag och skriver på en massa konstiga saker, som sagt, film vare.
spenderar nog dagen i vivalla hos nurre imorgon,
sen på ondag blir det branäs i fyra dagar med en enormt saknad emma leijon
godnatt med er nu!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback