planerar..

är astaggad inför sommaren (!!!) solen lyser idag, lite hopp om att våren finns i luften. har suttit och tänkt mig min sommar 2011, här är lite saker jag ska göra i sommar:
• tälta
• bada minst en gång i veckan, beroende på väder
• vara ute varje dag, också beroende på väder
• gå på minst en festival
• bygga en flotte (jag&lovisa ska görat)
• ro en båt/kanot
• åka till nåt nöjesfält med massa vänner
• sova ute
• picnicka
• gusselby med sandra
• kanske åka till syster i finland
• ha vattenkrig med emma hahaha
• kanske varberg/göteborg med gänget igen
• kanske danmark med emma
• ett mål: BLI BRUUUUUUUUUUUUUNAST

det är bara några saker jag kom på, kommer garanterat mer

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: emma

hälften av det du har skrivit, har jag planerat att vi ska göra, hahahhahahahha:$

2011-02-07 @ 02:57:45
URL: http://nattstad,se/emmacarlstrom
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback