you watch me burn down in flames

slutade praoen typ tre idag. fyfan vad skönt! drog ner till mellringe och hämta meriam som jag drog upp till stan igen med, åt våran nyttiga lunch på mc och drog ner till gården sen. sköna tjejjer därborta också! kom hem nu med samma buss som meriam som vanligt haha och har inte hunnit gjort så jättemycket vettigt, taggar inför imorgon som jag kommer spendera med mina sköningar. nu ska jag försöka dra mig mot sängen och stänga ner här. bara måste lyssna på lite bruno mars innan.. mohahah, ciao!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback