eller jag skojja bara..

.. det vart visste mer inlägg idag, eller nej vänta :o det är januari nu, NY MÅNAD FÖRFAN och inte bara det, NYTT ÅR!! kommer bli lite ovant att skriva 2011 nu ett tag framöver. jag och emma röjer sönder min kära systers lägenhet, kom hem för nån timme sen från stan där vi kollade fyrverkerier, och nu dunkar vi musik för oss själva här.. :$
orkar inte blogga mer, kommer bilder om igår m.m på dagen istället, slänger in några bilder på outfiten iallafall. HA ETT UNDERBART ÅR ALLA OCH GODNATT!
NYÅRSLÖFTEN:
* bli mer ekonomisk
* bli mer hälsosam
* börja plugga
* ta tag i kontakten med släkten
* aldrig ljuga
* lyssna mer på linda
* ha ordning på rummet
* återigen.. PLUGG
* älska mig för den jag är
* visa familjen & vännerna mer kärlek
* hålla kärleken lugn ett tag
* börja ta hand om mobilen
* börja lyssna mer

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback