guys, you make me smile

drog till maggi igår dit fatma också kom, vi bakade världens sötaste cupcakes, satte på en riktigt tjejfilm; meangirls, fyllde bordet med chips, dricka, popcorn och cupcakesen och mös stort. riktigt grymma tjejjer båda två, skönt att bara snacka ut med nån som känner exakt likadant och bara vara för en kväll. jag älskar er




Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Lisa

har ingen blogg, men din är sjukt fin!

hur gör du din bakrund och header?

funderar på att göra en blogg så kan du berätta hur du fixar header och bakrund ?

2011-01-31 @ 11:42:19
Postat av: ...

jag vet att du inte svarar bara för att jag vill vara anonym,men jag har en sak att säga...



du kanske borde börja tänka på hur du sårar folk genom att glömma bört de...

du hittar nya och kastar gamla,snälla gumman tänk på vad du gör.. man kan inte göra så.

jag säger inte att du är falsk eller nåt men så som du better dig nu är falskt, asså sättet du håller på...

snälla du gör alla en stor tjänst om du börja tänka på dina gammla vänner, jag ser hur ledsna dom ser ut när de ser dig ....

2011-01-31 @ 17:08:42
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback