here you are

svaren på frågorna:


om du fick bestämma en sak som kunde förändra allting, eller ingenting... vad hade du gjort?
rättvisa till alla, exakt alla

hur blir man så söt som du'?<3

sötnos, var bara dig själv så blire asbra ska du se! :)

vad gillar du för mat och älskar du oss? :D:D:D:DD: krampuss bobbi<3

jag gillar KEBAB och allt annat man blir tjock av!!!! OCH IMPORTMAT MUMSSS och klart jag älskar er bitches PUSS

varför är du så fin föör?
aw! va tråkigt att du inte skrev namn :( men du, fråga min mamma om den saken :)

vart köper du dina kläder?
olika! oftast gina, h&m och bikbok

kan inte du visa hur du sminkar dig,du är så fin.
ih tack så sjukt mycket! men grejjen är, jag sminkar mig oftast inte. använder bara täckstift:$ och ibland har jag en linje rödbrunt rouge på kindbenet

hur gjorde du din bakrund?
har svarat i nåt annat gammalt inlägg nånstans förut, men aja, gjorde bakrund som vanligt fast skrev en kod efteråt: kolla designadinblogg.se också, han förklarar bättre än mig.

kan inte du visa dina 5 bästa klädersplagg och skriva vart du köpt dom?kram<3
det kan jag göra i ett annat inlägg då! :)

är dina topp 5 favoritbloggar? som inte är kända :)

åhnej vad svårt! kollar alla mina vänners bloggar och alla är liksom lika bra, men här har vi fem av dom då:
nattstad.se/emmacarlstrom
sandragranberg.blogg.se
mylifeinajar.blogg.se
juliaannanygren.blogg.se
sabinamansson.blogg.se

hei , vart är du ifrån? :) (du ser inte svensk ut) hur lång är du?
haha, klassiska frågan. jo jag är halv filippin & finsk. och är 158cm lång. :)

varför har du en lila lampa i ditt fönster?
för att jag älskar lila

är lila din favorit fäääääääääääärg?
ja lila är min man

skulle du vilja bo i vintrosa och gå till skolan varje dag?
jag bor redan halvt där hos min anka

gillar du harry potter?
och ja, harry potter är min & lovisas delade andra man

hihihihihihihihihihiihi du är sööööööööööt, kom hem hjärtat
älskar dig pusspusspusspusspuss, hemma nu och haft dig hos mig tillochmed!

hur mkt väger du? och kan du börja videoblogga? ;D kram!

gud, väger mig aldrig :( senast jag vägde mig var jag 55, det var för typ tre månader sen :)

vilka är dina bästa vänner? :)
emma carlström, lovisa andersson, ida cederback, filip stenholm, sandra granberg, maggi nisan, fatma zerom, meriam habib, paul chabo, gabriel barsom & micke brånn är väl mina närmaste!

varför ses aldrig vi längre?! :o<3<3

älskling, jag undrar detsamma :( det måste vi verkligen ändra på.. behöver dig i mitt liv ju <3<3

kan du berätta fem saker om dig själv som ingen vet om? :)
oj.. som ingen vet om? hm.. här är några saker dom flesta inte vet om iallafall
* tycker synd om folk som äter själva på ett fik eller så
* dör för lila
* har egentligen aslockigt hår
* tror på andar
* tycker :P gubbar är så jävla dryga
vilka är dina 5 favorit program ?:)
åh jag kollar typ aldrig på tv. men om jag ska nämna dom bästa och de jag HAR kollat på så äre:
desperate houswifes, heroes, a shot of love, the osbournes, vänner

plattar du ditt hår?<3
ja, ungefär varje dag :( har egentligen väääldigt lockigt hår!

varför ses vi inte längre angelica, varför känns det som att vi har glidit ifrån varandra? :(
åh hjärtat, har tänkt på exakt samma sak, varje dag. det är så mycket runt oss som hänt och allt är knas. är glad att vi börjar lösa allting och vi grejjar det tillsammans! det vet jag

när fick du din första kyss (med vem, om du inte vill berätta behöver du inte), och blev ni tillsammans efter det?
första riktiga kyss var nog med zach, förr förra året. och då var vi tillsammans

vilket land kommer du ifrån?
är född i finland

bor du hos en fosterfamilj?
ja det gör jag

varför gör du det?
det är en lång&komplicerad historia, som jag inte orkar skriva här

är det bra där?
det är helt underbart här

aså, hur kan du älska mig så mycke?
jag älskar dig bara när du är snäll mot mig älskling

hur mycket brott har vi gjort tillsammans?
ska vi sätta oss ner och räkna ut det?

varför är vi bäst?
födda såna

ska vi åka på festival i sommar?
lätt att vi ska

ska vi till danmark i sommar?
jag hänger med dig!

ska vi busa i sommar?
vi busar hela tiden älskling

ska vi kriga i sommar?
vi är ju krigare!

om du fick välja en grej i hela ditt liv du skulle vilja ändra på. vad skulle det vara?
lätt att se pappa leva vid min sida igen.

kommer du ifrån sverige? btw;skit bra blogg ♥
tack så sjukt sötnos och nej det gör jag inte!

varför bloggar du?
hm, det har blivit som en drog för mig nu. jag bloggar för att jag vill ha en ''dagbok'' att skriva ner mina dagar, känslor och tankar i. samt dela med mig av dom

hur länge var du och zach tillsammans? varför tog det slut? du behöver såklart inte ta det här om du inte vill. hur långt gick ni?
vi var tillsammans i nästan tre månader. bråk, massa annat komplicerat.. och det vill inte jag ta här.

hur många seriösa förhållanden har du haft?
åh, seriösa enligt mig? det är nog två stycken.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: anna

är inte fatma nära vän till dig? det känns som om ni har glidit ifrån varandra.

2011-01-11 @ 17:08:32
Postat av: angelica

känner också att vi glidit ifrån varandra, och vet ju inte hur hon tar mig, som en nära vän eller inte. men klart hon är det, vi har alltid haft en sjukt bra vänskap. skrev dit henne nu, för hon är en sjukt nära vän

2011-01-11 @ 18:14:37
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: emma leijon

åh jag älskar dej med och jag har meeeeeeeera att prata om! <3

2011-01-11 @ 19:31:02
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: angelica

älskling, ska vi tare idag? skolan <3

2011-01-12 @ 06:50:54
URL: http://angelholm.blogg.se/
Postat av: Christa

ååh, Angelica! love you <3

2011-01-12 @ 22:30:33
URL: http://mylifeinajar.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback