i can't tell you something that ain't real

iförrgår kom sandra hem till mig, vi käkade och drog ner till hennes pappa. sedan fortsatte vi mot västhaga för att sola. fick väl lite färg iallafall. igår drog jag hem från skolan, sen upp på stan och mötte maggi, fatma och meriam. när fatma drog hem drog vi andra till första riktiga träningen sen efter lovet. för härligt, nya dansen satt sjukt bra! därefter drog vi & jessi till maggi, fixade oss och drog sen till gabbe som vi skulle fira för att han fyllde. grymt lyckad kväll, ni alla är bara för jäkla grymma och får mig seriöst att le. idag ska jag om några timmar till sandra, grymt! skriver nog mer då, godnatt!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback