i'm stronger than this

sista dagen i finland! har varit en grym vecka med en grym bästavän. och en underbar syster & hennes kille, vet inte vad jag skulle gjort utan dem. spenderade igårdagen på stan med emma och därefter på ett köpcenter med alla tre. hoppas på en sjukt bra båtresa nurå ikväll, och kommer bli så otroligt skönt att komma hem. borta bra, men hemma bäst är det. yep
oså har jag och sandra suttit och planerat lite nu. hon sover över hos mig på torsdag, och vi ska ha våran tjockiskväll! åh vad jag saknar den underbara tjejjen.. det ska bli klockrent iallafall! och på onsdag tar jag hål i naveln med lovisis! grejjt
godnatt!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Jacke

2011-01-04 @ 02:52:51
Postat av: Jacke :D

Hahah fin blogg du har Angelica :D första gången jag läser en blogg typ haha , hare så bra i finland och påvägen hem :p <3

2011-01-04 @ 03:00:32
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback