would you do the same?

iförrgår drog jag & emma upp till stan. där vi träffade först jerre en snabbis och sen sandra & vicky. vi skiljdes åt och jag och emma drog runt på stan. fick hem tre tröjjor och en halsduk. efter stan drog vi på träning som ändå inte var eftersom att daniella var sjuk, så vi hängde där på gården istället och i typ en över en halvtimme snackade jag ut med leijon, så saknad tjej. igår drog jag ner till sandra efter skolan, och drog med henne på konfan sen efteråt, och när jag drog hem träffade jag filip. ska nog träffa ida idag. gissa om jag saknat henne? det var som evigheter sen.

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback