yea, back to hell

vaknade vid fyra imorse typ helt klarvaken, skitkul ju. så har suttit i tre timmar och dunkat musik.. börjar fundera på ifall mina grannar älskar mig. nu ska jag om några minuter dra och störa filip och sen fortsätta mot skolan. sen blire nog antingen träffa idis eller emma, måste till stan iallafall för att kolla rean i sverige vilket jag inte hunnit med än. första träningen på tre veckor ikväll också, TAGGA! ciao

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback