and i have no fear, i know we'll make it trough

drog till meriam idag där hon och burre satt inne på hennes rum. när meriam drog, drog jag och burre till vivalla hem till henne och sen vidare till wallerska där vi mötte upp seidi. senare vart det skolan där filip, adam och oskar var och efter att ha hängt där ett tag lämnade jag burre hem, och drog själv vidare till skolan, där det tillslut bara vart jag och filiiiiip. han åkte precis, lika tomt utan honom nu som vanligt. det är så lätt att sakna honom............. och idag har jag, burre & seidi faktiskt gjort en god gärning, vi fångade in en hund till en gubbe som han smet från! tänkte ba om ni ville veta alltså, jag kan också ha ett rent hjärta, faktiskt. sådeså. godnatt med er, fast jag tänker nog inte sova på ett tag ändå, take care =)

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback