I'm off to Finland now.

Okej, precis blivit klar med i stort sett allting efter att ha kommit hem från en underbar dag med mitt hjärta, Oskar & Marcus. Har även hunnit träffa min saknade lilla Ida idag, dock en liten stund bara. Det svåraste var nog att krama mitt hjärta hejdå, då vi nu inte kommer att ses på över en vecka.. Vet inte hur jag ska klara mig utan honom.
Känns bra.. Dygnade igår, och kommer inte sova så mycket inatt heller, då jag som sagt tar bussen klockan kvart i fyra till sthlm, vartifrån min färja till Finland går kvart i åtta. Kommer spendera en hel dag på den färjan, men jag har med mig datorn och filmer är på g så står jag nog ut i tolv timmar där! 
Nu ska jag fortsätta tanka ner filmer, jag kommer blogga i Finland, det vet jag. Så vi hörs under veckan trots att jag åker! Godnatt & ta hand om er! Själv har jag en lååång resa framför mig haha, loveee

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: elina

galet fin bloggdesign!

2011-08-02 @ 20:25:43
URL: http://jelina.devote.se
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback