it's just the way i like it now. you know everything. life. love.

en kväll blir så mycket underbarare med underbart folk. som sagt kom emma till mig vid niotiden, och på skolan träffade vi filip, oskar, marcus och adam som vi sen hängde hela kvällen med. filip hade min kamera i stort sätt hela tiden, så låter hans bilder stå för inlägget. riktigt stolt över honom, de blev faktiskt riktigt.. speciella! haha, här fårni några av typ femhundra och även nån av emma med.


Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Stenholm

Ni klagade på mina kort:O Men vfan kolla sista på mig-,-' <3

2011-07-11 @ 19:55:37
Postat av: angelica

nejdå älskling, jag blev ju faschinerad av hur duktig du var =)

så fin är du <3

2011-07-13 @ 01:37:22
URL: http://angelholm.blogg.se/
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback