nu möter jag upp emma

filip kom hit rätt tidigt och vid fem drog han hem för att äta och jag satte igång för att laga mat här hemma. nu fick jag och emma ryck eftersom att vi får ångest över att båda sitta inne på sommarlovet, så tillslut blev det då så att hon kommer hit och sover över hos mig. får se hur planerna blir, nu ska jag iallafall dra mig ner och cykla mot mellringe där jag möter upp min emma, hörs sen!

Här kan du både läsa & skicka kommentarer.
Postat av: Erica

Var bor du i örebro?? allså vilket område:) skulle va kul o veta det. DU har dessutom en av de bästa bloggarna som jag läser!!! Kram Erica

2011-07-07 @ 23:47:42
Förvänta dig inget svar om du kommenterar anonymt eller kommenterar enbart för att hacka, så skriv gärna ditt namn innan du klickar iväg din kommentar! =) Kärlek, Angelica


Skriv din kommentar här

Jag heter:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (Publiceras ej)

Min bloggadress/hemsida:

Detta hade jag på hjärtat:

Trackback